lite kort och gott om måndagen

nu sitter man här, det är sista "jobb" tisdagen i skolan vilket inte alls är tragiskt som många kanske tycker men inte jag. sista hemkunskaps lektionen är överstökad, pust. och snart är alla sista lektioner överstökade.
igår åkte jag och frida in till stan och träffade odjinho och alex. vi gick till djurgårn och hade trevligt där, vi åt glass oså. underbart väder så det kunde inte bli bättre.

fick även veta i skolan att jag har kvar mitt vg i bild och höjt mitt svenska betyg till vg, jag är glad. :D
ikväll ska jag och frida till södertälje och kolla på när alex har fotbollsträning. pojken ska också komma har han lovat oss.
nu ska jag sluta skriva eftersom jag inte har så mkt mer att skriva. men ni får ha en fortsatt trevlig dag.

föresten, vänta jag har en till sak att säga, jag älskar min tvilling, frida. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0