kvällsinlägg

nu är jag här igen. jag drog hem till frida och sminkade mig oså sen så drog vi till upplands väsby och träffade shaba. vi gick och kollade på några pojkar som spelade fotboll sen bestämde vi oss för att dra till tullinge och kolla på portugals match. vi kom dit och daniel var inte hemma så vi fick leta efter nyckeln sen kom vi in och matchen började precis. sen skulle shaba ha mat så vi fixade lite kyckling osv, sen kom daniel hem och vi hade det lite trevligt med musik o massa sådär. sen åkte vi hem och kom hem försent, nu är jag hemma hos mig tråkigt nog. skulle egentligen sovit hos frida men fick inte det för mamma och vill inte riskera att jag inte får följa med till dalarna.

hade inte tänkt sova ännu men orkar inte blogga igen så godnatt. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0