jag vet hur tårar smakar

godmorgon världen, ne jag vaknade faktiskt för en halvtimme sen så det är inte längre godmorgon för nur är jag pigg.. men ändå trött.. jag måste börja packa strax för att den ska vara klar innan fotbollen ikväll. frida kommer komma hit strax och så ska vi kolla på film (samtidigt som jag packar) sen måste jag duscha och lite sånt, sen ska vi typ hem till henne.. hon måste ju också packa. :)) sen ska vi kanske till ica och ladda inför matchen? nej jag vet inte, vi får se vad mary-kate&ashley hittar på, alltid något nytt så ja.. hihi, nej nu ska jag ta fram en väska och så. vi hörs sen om inte innan matchen så;

HEJA SVERIGE!   
Zlatan & Chippen, morr <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0