if you ain't here i can't breath

vill bara börja detta inlägg med att tacka frida för inlägget innan. jag blev tårögd av hur fint och betydelsefullt du skrivit. jag älskar dig, din hand släpper jag aldrig för du är så jävla värdefull.  
kom hem älskling, jag saknar dig som fan!

sen över till lite helg snack, vi hamnade i tyrislöt (?) typ 4 mil från söderköping. solen sken och det var sjukt mysigt, blev röd som en kräfta redan på fredagen så lite färg har jag iaf fått precis som jag ville. jag orkar inte skriva allt som hänt, vilket egentligen inte är så mycket men ja jag kan säga lite. jag badade en gång, solade as mkt, jag cyklade ca 1 mil och jag har ätit massa glass, hihi underbart. precis så som sommardagar ska spenderas har jag spenderat dom nu i helgen.

nu känner jag bara för att bada med någon men det verkar inte som någon kan eller så, så det skiter jag i. ska väll duscha och lite sånt så småningom. finns inte så mycket att göra, varför är inte min älskade frida hemma? fuck säger jag bara, hon kommer hem imorgon så jag får helt enkelt fortsätta att sakna ihjäl mig.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0