hej måndag

godmorgon. idag är det måndag och det är så härligt att stiga upp och kolla ut genom fönstret och se solens image172svaga morgonstrålar lysa upp världen. det känns som det kommer bli ännu en varm dag på schemat, härligt värre. jag börjar somsagt senare än vanligt, jag kom upp ur sängen tidigt med så jag hann gå in lite på datorn. men nu ska jag ta och skaffa mig lite energi å klä på mig och sminka mig, om ungefär en timme ska jag möta frida vid korsningen och traska till skolan. efter skolan blir det att dra in till stan med syster och sedan gå på bio med pojkzen. hoppas ni får en trevlig dag för det ska jag försöka att få. :) men nu ska jag resa mig upp och börja fixa mig, hejdåe!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0