HåkanHellström@GrönaLund

godmorgon, yes jag sov länge idag. när jag vaknade stod klockan på 14.52 och jag trodde inte mina ögon så jag gick och kollade på två klockor till. men det stämde. så jag har sovit typ 13 timmar inatt, kan det verkligen stämma?

iallafall hade jag skoj igår, jag och frida gick till stationen för vi skulle till upplands väsby men det tåget vi skulle ta blev inställt så vi skulle aldrig hinna så vi åkte in till stan och fixade det vi skulle ha istället, sen satte vi oss på bussen till grönan och hann in innan 4. på grönan mötte vi guse, vi gick och åt och satt på en filt och chilla ett bra tag eftersom vi hade fyra timmar på oss innan håkan började spela på scen, det var rätt segt men ändå gick tiden snabbt ändå. när håkan väl började spela blev man lite glad sådär, han är underbar (<3), jag har gillat han i typ 4 år nu och han har varit min gud sen första början. sen gick jag och frida från grönan in till stan och chillade i kungsträdgården. sen åkte vi hem och så somnade jag typ efter en timme, najsbajs.

nu ligger fanny i min säng med en pip leksak, hon ville att jag skulle leka med henne men nu har hon lagt sig så jag vene. vad som händer ikväll är ännu inte klart. frida är ju inte hemma så jag vette fan. we'll se.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0