en trött jennie skriver om gårdags kvällen

god vad jag är trött, det blev en lång kväll igår med frida älsklingen. efter skolavslutningen gick vi hem till mig och gick ut med fanny och åt soppa. sen insåg frida att hon glömt betygen i skolan så vi var tvugna att cykla dit och hämta dom sen när vi kom hem igen fixade jag mig och gick sedan till frida där hon fixade sig sen åkte vi till staden. först träffa vi två som vi ba satt och chilla med sen orkade vi inte vara med dom mer så vi drog till kungsan där det var fotboll och träffa maikel och nåra till, men det var inte heller kul så vi drog hem till mig och gick ut med fanny sen gick vi och åt hos frida. sen skulle vi till tegelhagen så tog bussen dit men sen ångrade vi oss så vi gick tillbaka till stationen och stog där och ringde massa folk, sen åkte vi till upplands väsby och träffa nasim och några till, vi åkte runt till massa mackar för att få tag på cider men skit mackarna säljer ju inte sånt tydligen så jag och frida satte oss på tåget och åkte till henne och sen kolla vi på film och somnade.

sen idag var jag tvungen att gå upp nio för att fanny var ensam hemma så var tvungen att dra hem och gå ut med henne och nu är jag jätte trött, så ska snart ta en lång dusch för att vakna till. sen ikväll ska jag till grönan, håkan hellström kommer vara där, puss på det. det är tredje året i rad jag ser han där nu och ja det är nice.

ne nu ska jag duscha typ.
bloggar maybe more later. kiss and hugs.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0