BAL 2008

nu ska jag snart bege mig mot min sista skoldag i helenelundsskolan, klassens dag men visst vi kommer vara i skolan så jag tar det som en annorlunda skoldag. sen imorgon har vi skolavslutning sen är det slut.
så efter imorgon är jag aldrig en 9Gare från helenelundsskolan. det känns lite tragiskt att säga men sanningens ord är hårda ibland, eller hur är det man säger?
igår hade vi somsagt bal, jag mimi frida johan sebbe och kevin tog oss i en limo till balen, fett nice. så när vi rullade in på skolgården hade vi såklart allas blickar på just oss. efter många kort och prat så fick vi gå in i matsalen där det bjöds på förrätt, varmrätt och efterrätt och lärarnas sång. varje handledare hade gjort en sång om sin klass. ni kan få låttexten på våran sedan. efter maten gick vi till aulan och hade allmänt trevlig, det var då själva balen var.
senare på kvällen gick jag ut med andré och johan sen mötte vi david och sen skulle david och johan gå till david och fixa något. jag och andré gick till skolan som inte stängt och fixa plåster och hämtade hans slips. sen tog vi godis och andré tog även en oöppnat alkohol fri cider med sig, busigt. sen fortsatte vi gå för att möta david och johan igen men sen var jag tvungen att gå hem. fan vad sur jag blev. men jaja det var trevligt så länge det varade.
och jag har fakiskt börjat inse, jag kommer sakna klassen (och mycket annat) lite granna.
bilder på hela ståhejet kommer komma in i bloggen senare.



måste ju bara tillägga att kvällen blev mycket bättre när det blev
vinst mot grekland med 2-0 underbart jobbat sverige.  

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0