ännu en till söndag avklarad

och så börjar även denna söndag rinna mot sitt slut. johan, jimmy och jenny kom hit och åt middag sen badade jag hunden och nu ska jag även ut med henne. har fixat mitt fkn självporträtt nu också som inte alls blev särskilt bra men ändå det duger. när jag kommer hem från hundpromenaden är det duschen som gäller, sen får vi se om jag är nog så trött för att sova. börjar inte förens kvart i nio imorgon så slipper skynda iväg till skolan tjugo i åtta, det är lite härligt sådär. sen efter skolan drar jag med min systeryster till stan, underbart. nu kommer jag inte blogga någe mer idag för det kommer jag inte palla så ha det bra tills jag skriver nästa gång, hihi. puss  

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0