var den du är, det är den personen jag vill ha vid min sida

blogginlägget innan - fin text ha? det var självaste andreas som la in den på min blogg.. :) han ändrade även lite på "motto" för er som vill veta. haha.
iallafall, idag efter en slapp dag drog jag och guse till kista och kollade lite sen åkte jag till solna en stund och "sola solarium" (:'D) sen åkte jag hem till guse, väl där gick vi till mc donalds i häggvik och satt där i tusen år och snacka högt om lite och en städare kolla som fan på oss, hah! sen drog vi ut och gick, sjukt mysigt :) sen gick vi in och strax efter var jag tvungen att gå till bussen.
ska nog snart sova, är trött fan.. :oo

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0