suckers, i love that girl

                                                    jag älskar min systerryster. <3

tihiii, det är frida som skriver nuuu. jag vet att det inte är min blogg men jag ville bara berätta för alla jennies läsare att jag älskar min bästa vän. om alla nu inte förstod vem det var  som är min bästavän så är det jennie. haha jag är sjukt flummig när jag skriver det här och jag har ingen aning om varför [a] det kanske är för att jag ska till jennie redan imorgon för hon är i lidköping eller något och alla som är i lidköping kan ju möta mig vid lidköping bussstation imorgon runt 16. 00  ;D men vem vill möta lilla mig där? INGEN. eller jo nu kom jag på en jennie för hon måste det hon har inget fucking val. för det var hon som fick mig att åka till henne. nu har jag varit utan henne i mer än 18 dagar hör ni hur hemskt det låter? vi som alltid är med varann liksom. det här är nog ett av jennies mest ointressanta inlägg någonsin men det skiter jag i sluta inte läsa hennes blogg för det för då kommer jag få en rak höger precis när jag ser henne istället för en kram och jag föredrar ju kramen tihiii! : ) om ni vill veta vad vi ska göra där så ska vi leka player, leka coola, leka bada länge, leka bruna, leka snygga. vi ska leka massor..... :D nej jag skoja bara vi ska inte vara så dumma men vi ska ha så jäävla kul det ska alla ha klart för sig. ännu en semester med min honey, wooohoooo!

"du är den som ställer upp för mig, finns vid min sida och som aldrig skulle dissa mig för någon annan du är en sådan vän som inte går att förlora. du är en sådan vän som jag behöver och som jag aldrig kommer att lämna. jag har gjort mina misstag men det har även du också men vad gör det när man kan rätta till dom som vi alltid gör när något går snett,  right? jag vet att vi klarar allt tillsammans och att det alltid kommer att vara vi två sötnos. du är mitt hjärta och jag älskar dig mest av allt gumman. <3"




skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0