that's life, right?

jag hatar att jag inte kan somna när jag väl vill det, jag är trött 24/7 typ nu.. sen surar jag mer än vanligt pga det också, men jaja, life is life. kollar på film just nu, ska lägga mig efter den.. idag var jag och bytte mitt minneskort med pappa så nu funkar mobilen primaballerina! imorgon ska jag till staden med guse, myspys! 4 dagar kvar tills frida kommer hem, men kanske måste åka iväg med mamma och pappa på lördag men jag vill verkligen inte det. ska verkligen försöka övertala dom, men kommer misslyckas somvanligt. nu orkar jag inte skriva mera. så jaja

lördag; bilrace i eskilstuna, sov hos censie
söndag; bio mamma mia, sov hos censie
måndag; chill och stan med censie

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0