skog, sol och norrmän

nu har vi bytt camping, den campingen jag nämde i tidigare inlägg med uppvärmd pool och grejer var vi vid men vi var tvugna att åka därifrån eftersom det inte fanns en ända liten plats åt oss, så vi hamnade på en annan och därför är jag just nu lite småsur. iallafall är den här större men ändå inge direkt rolig. jag sitter just nu och blickar ut mot vattnet och funderar på att bada men problemet är - jag vill inte doppa håret eller ansiktet .. på den här campingen är det mest norrmän eftersom vi är nära norge..
idag innan vi lämade den andra campingen kom en buss inrullandes på campingen och ut ur den steg massvis av kineser och jag tror alla höll i en vasin kamera, det var lite komiskt faktiskt. och överallt var dom och tog kort, dom tog tom kort på våran husbil. jag säger bara en sak; kineser. haha!
nej nu ska jag fan bada i think, har inget annat att göra liksom. och msn funkar inte heller, baaaaaaaaajs!

skriv något sött här
Postat av: Frida

jag saknar min älskling obeskrivligt mycket. <333

2008-07-22 @ 21:51:01
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0