regnregnregn..

.. URTRISTA regn! här sitter jag i husbilen, just nu är det ..tro det eller ej.. uppehåll, för jag hör inte regndropparna smattra på taket, vilket jag så gott som hört hela dagen. igår kom vi hit, någonstans nära karlstad och säffle, jag vene faktiskt. jätte liten camping och enligt mamma hittade jag allt man kunde klaga på, så imorgon drar vi härifrån (yes!), för jag tycker verkligen den här campingen är tråkig. liten och inga snygga killar, faktiskt typ inga killar alls. imorgon drar vi till en camping som har pool, uppvärmd pool tom, visst låter det härliiiiigt? det tycker iallafall jag, och jag ska baada baada baada då typ.
iallafall, igår kväll kollade vi på filmen World Trade Center men den var ingen höjdare om man säger så, handlade mest om två killar som låg under rasmassorna och sen blev dom räddade och jah.
idag var jag och mamma på någon loppis jag hittade igår när jag åkte runt med moppen, sen har vi ägnat den mesta tiden att spela spel - gladiatorerna. jag och pappa spelade och mamma läste reglerna för oss, det var skitroligt faktiskt. sen när vi spelat klart tog jag med mig pappa till bryggan och hoppade i vattnet även fast det spöregnade (jag måste bara tillägga att min käre far inte badade) sen kom vi hem och då hade mamma kokat potatis så vi åt det och sill, mums! nu sitter jag här, pappa ligger i sängen, antar att han somnat och mamma är ute med fanny.
ikväll blir det film igen eftersom tvkanalerna inte funkar typ, the others ska vi kolla på.

imorgon hoppas jag på finaste vädret så jag kan njuta av att få bada i en pool med föhoppningsvis varmt vatten och en camping full av snygga killar, morr. haha! tss.

nu orkar jag inte skriva mera, uppdaterade iallafall och det kommer bli några inlägg någon gång ibland, glöm inte bort mig bara kisar. HA DET BÄST! pusseeeeeeeeeeeeen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0