och så var det måndag igen då

nu är jag vaken, precis när jag vaknade ringde telefonen och jag blev glad när jag såg vems namn som stog på displayen, <3. jag drömde något sjukt cp inatt, så sjukt cp att jag inte ens tänker skiva det här, haha. och sen kändes det även som jag gråtit i sömnen när jag vaknade. men iaf, nu väntar jag på att andreas ska komma in på msn sen senare ska jag väll till stan eller något mysigt. vädret är ju totalt värdelöst vad jag vet, har inte vågat kolla ut så värst mycket haha.
hoppas du har det bra väder på öland frida, jag saknar dig och tänker på dig jämt. jag vill bara att du ska vara här hemma så att jag har någon att prata med och vända mig till när jag har det svårt, det finns ingen sådan här hemma just nu. 13 dagar kvar, 13 långa fkn dagar, kan det inte bara gå snabbt? jag älskar dig frida

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0