och så har..

..ännu en dag av sommarlovet börjat gå mot sitt slut. nu på kvällskvisten följde jag med min käre bror johan hem till honom och lånade typ arton filmer till semestern, och sen fick jag en skogsbärs cider (dom som känner mig vet hur mycket jag älskar det!) och sen hitta jag en femma som jag fick, haha. ibland är han bara för snäll. nej men nu ska jag nog ta och packa klart så jag slipper gå upp super tidigt imorgon, och vet ni? moppen följer med mig på semester, det blir nice, då kan jag glida runt på gatorna själv, hihi. nej men seriöst, måste packa (och störa daniel i sitt meckande (aa)) kanske bloggar sen igen, men räkna iallafall med ett inlägg innan jag åker, puss på mina sötnosar till läsare.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0