nu är det en trött jennie som skriver lite snabbt

ska snart dra och borsta tänderna men ska bara berätta att vi bytt camping - igen - denna gång är vi på en superliten camping, jag har faktiskt badat tre gånger idag, två gånger på den här campingen för det är faktiskt varmt i vattnet men tyvärr långgrunt. och sen vill jag bara berätta att jag har världens sötaste hund, hon har bevisat det för mig idag att hon är det, men det visste jag ju redan för det bevisar hon faktiskt varje dag. haha, <3

jag vill ha min frida här faktiskt,
och jag håller tummarna hårt för att hon kan komma!!!


nu ska jag dra och borsta tänderna, pusspåer

skriv något sött här
Postat av: Frida

fan vad jag vill komma jag sitter här i mitt rum och bara hopppas!!!! ääälskar dig. <33

2008-07-22 @ 23:39:44
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0