home again maddahfakkah

japp, precis! vi åkte in till stan och när jag är påväg till stationen har guse precis hoppat på ett tidigare tåg, jag missar det precis så guse går av i hld men sen kollar vi om nästa tåg går 12 över men nejnej 27 över går nästa så då fick vi sitta och vänta i en halvtimme på stationen. väl framme i stan gick vi till hm, hittade dock ingenting så vi gick och åt sen beslöt vi oss för att åka till kista istället så vi tog tuben dit och gick och kika lite. när vi kikat klart hade båda en varsin påse. jag köpte ett par "mjukis shorts", ett linne och en bh. sen skildes vi åt och nu sitter jag här, ska nog ut med lillavowen nu, sen ikväll kanske jag ska vara med guse igen, hihih. solen lyser och hejdå för denna gång bloggen.

skriv något sött här
Postat av: guselina

såklart vi är :)<3

2008-07-17 @ 00:33:05
URL: http://guselaajna.bloggagratis.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0