"du är det finaste jag vet"

jag vaknade vid ungefär ett och ringde till farmor och sen till mamma, klädde på mig kläder och satte mig på moppen - med datorn - hem till farmor. där visade jag massa bilder från bla balen, landet, falun och bilder från husbilen. sen kom mamma när vi var klara och sen åkte vi hem. sen åkte jag och köpte mat och åt med mamma och pappa sen gick jag ut med fanny. nu ligger jag i sängen och kollar på wallander bröderna som jag kollade på en bit inatt vid halv fyra tiden, men orkade inte kolla slut den, har sätt den förut också men jaja. ikväll ska jag bara slappa, kanske börja småpacka lite. på lördag åker jag ju, tråkigt nog..

nu ska jag höjja volymen på tvn och lägga mig lite bekvämare, adjöss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0