det kommer faktiskt alltid vara du och jag bästis

visst har jag inte en underbar bästis? jo det har jag, jag har faktiskt tillochmed den bästa bästa bästa bästisen i hela världen, hon är allt för mig och det kommer hon alltid att vara. tyvärr men hon är min bästis, precis som det alltid varit. jag älskar henne mest så att ni vet. :)

nu sitter jag iallafall är och håller egentligen på att sminka mig lite, solen lyser och jag är glad. för om några timmar är jag där i min älsklingssysters famn. nu kommer det vara hon och jag någonstans i sverige och det är skitbra för då är vi extra pepp på att skämma ut oss och bara njuuuta av sommarlovets nästan sista dagar.
jag längtar men snart är det dags för dom bästa att göra entré igen! pusspådet.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0