vet inte vad längre

hej alla. jag har egentligen inte alls lust att blogga just nu, är inte alls på humör men jag tog orken till att skriva några rader iaf. idag pallrade jag mig till skolan och kämpade mig genom dagen i kylan med alldeles för lite kläder. när dagen var slut skyndade jag hem en snabbis sen for jag till sollentuna centrum och mötte upp guse. vi uträttade några ärenden och sen så tog vi bussen tillsammans, dock inte till samma ställe. kvällen spenderade jag hemma hos jocke, vi kollade på film oså. sen tog jag bussen hem och såklart så när man loggar in på msn sjunker humöret direkt och man vill bara grina. msn suger seriöst!

nu ska jag iaf hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig, kanske kolla på film. får se. good night.
jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0