tur lördag trottsallt?

kom hem för inte alls så länge sen. men det är väll inte varifrån jag kom jag ska börja med utan en kort sammanfattning av matchen. min tränare kom och hämtade upp mig här hemma vid strax efter två eftersom jag inte hade någon här hemma som kunde skjutsa mig. vi kom till hallen och började prata och springa lite som uppvärmning. sen strax innan tre gick vi ut för att vi skulle gå in på planen men då var det ett envist jävla basket lag som hade fått för sig att dom hade träning två till fyra, alltså hade dom redan tränat i en timme. match går före träning men ändå lät dom inte oss spela. efter mycket om och men fick vi gå in på planen halv fyra, trettio minuter efter beräknad tid. hur kul var det på en skala tro? det började iaf med ledning för kista med två mål, men vi fick iaf in tre mål och vann alltså matchen, grattis till oss ovanligt nog måste jag säga. men jag satte inget av målen utan fick nöjja mig med två assister och åtta sekunder som utvisad, domarn var emot mig punkt slut. sen när jag om hem, typ dödstrött, satte jag mig vid datorn. jag trodde det skulle bli en tråkig hemma kväll för min del men nej så blev det som tur var inte utan jag frågade mamma om jag fick åka och träffa jocke eftersom båda ville det och det fick jag, vilket jag inte trodde. så jag åt lite snabbt, hoppade in i duschen och fixade mig och tog sedan 18.37 bussen till strandvägen och mötte upp min sötpojk. vi hade otur med vädret, som fan, det både regna och blåste, det var storm typ. vi gick hem till honom för jag ville in. sen åkte jag hem med 22.37 bussen och saknar honom redan. vi firar iaf en vecka idag, den ni, haha. men nu orkar jag inte blogga mer, ska upp tidigt imorgon och tapetsera med pappa så ska nog lägga mig i sängen snart. ÄNTLIGEN! säger jag bara. men adjöss!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0