torsdag

torsdagen började med att jag försov mig men jag hann ändå till skolan i tid vilket var bra. matten var snabbt överstökad med musik i öronen och jobbade på bra, sen blev det rast och tråkigt nog så funkade typ inte internet i skolan så det var segt. sen var det so vilket gick snabbt. sen olweus då vi satt i datasalen och lärde oss hur man skulle ansöka till gymnasium. på lunchen åt jag soppa, var inte alls sugen på pannkakor. sen hade vi no, muntlig debatt, jag själv kunde nada men det gick väll okej för gruppen i sig. sen hade vi svenska och jag som redan gjort min redovisning fick sitta och lyssna på alla andra i min grupp. sen slutade jag äntligen (65 minuter tidigare pga inställd idrott) och gick med frida till stationen där min älskling var, vi tre åkte till stan och gick runt en stund sen träffade frida bane och jag och jocke blev ensamma, vi gick runt ett tag och åkte hem med 17.50 tåget. när jag kom hem hade mamma gjort mackor åt mig så jag åt självklart dom. nu har jag inte så mycket att göra, ska nog ta och måla naglarna och duscha, ta ansiktsmask också kanske. vi får se helt enkelt. imorgon börjar jag åtta med idrott, blä! men efter skolan ska jag vara med jocke, toppen! men nu ska jag sluta skriva av mig så, byebye!

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0