tisdag

tillbaka till det gamla vanliga, idag började helvetet igen (alltså skolan) hemkunskap åtta på morgonen var ju verkligen.. lockande. men tiden gick snabbt och dagen var slut rätt fort ändå. var med twiintwo, vi såg så gott som likadana ut förutom att vi hade lite olika färger. hihi. sen efter skolan drog vi hem till henne och umgicks. vid sju gick jag till ica och köpte lite frukost, när jag kom hem gick jag ut med fanny och hemma från promenaden tog jag ett glas oboy, fett länge sen, och det var as gott. imorgon ska jag vara barnvakt halv sex, tjäna lite extra pengar är aldrig fel. nu ska jag gå och fixa mig sen lägga mig och sova eftersom jag har en skola att gå till imorgon. nattinatti!
image57


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0