tisdag - trams med frida

tisdag idag somsagt, vi började dagen med att baka gifflar på hemkunskapen. jag och frida var i en grupp och vi hade det så roligt vi kunde få, fan vad vi garvade. sen så gick dagen snabbt men ändå långsamt, när jag var med frida var det som bäst. vi bara pratar och pratar. skolan slutade kvart i fyra, då drog jag till ica med frida och köpte mjölk och bröd sen drog vi hem till henne och kollade på våran film som vi har bestämt är liksom våran, asså vi kollar på den typ jämt och tröttnar aldrig på den även fast det inte är den bästa film som gjorts. iallafall när den var slut satt vi vid datorn och hade det allmänt trevligt. sen gick vi hem till mig vid halv nio tiden och gick ut i regnet med min hund och sen skildes vi åt och nu sitter jag här och bloggar innan jag ska sova. jag saknar min pojk otroligt mycket även fast jag träffade honom igår. livet är hårt ibland, men vad gör man inte för hans kärkek? [a] nu ska jag nog ta och stänga av min käre dator och hoppa i sängen så jag kommer upp och duschar imorgon. nattinatti!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0