tillbaka i skolan igen

nu sitter jag i skolans datasal, det är so lektion.  borde kanske egentligen plugga till ett muntligt prov jag har på fredag men datorn lät mycket mer lockande så nu sitter jag här och passar även på att blogga. jag kollade klart på hela filmen igår kväll och somnade nästan på en gång som datorn stängdes av. jag trodde ju att jag aldrig skulle komma upp imorse men när klockan ringde tjugo i sju kände jag mig klarvaken. men jag orkade ändå inte gå upp förens klockan hade blivit tjugo över sju. så det blev att skynda sig upp, klä på sig och lätt sminka sig osv. ingen frukost fick man i magen men man fick lite fisk (som faktiskt, ovanligt nog vart lite god) på hemkunskapen som var våran första lektion. nu har jag inte lust att blogga mer, har annat att kolla på. skriver kanske några rader här ikväll. you´ll see.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0