tiden bara rinner iväg

gott folk
, jag har kommit på en sak! det tar typ hundra år att fixa allt jag ska göra. nu sitter jag liksom här nyduschad och satte just in en pirog i micron. ingen svenska har blivit gjord en så länge istället skrev jag lite på en annons jag ska lägga upp på blocket.se, en annons om att jag ska sälja min säng. svenskan får jag ta tag i när jag kommer hem eller en annan dag, gjord måste den bli iallafall annars blir cecilia arg och det är inte bra om jag tänkt höja betygen. men nu har jag inte tid att sitta här, har typ femtio minuter på mig nu. känner mig stressad men ändå inte, femtio minuter känns lite, ni vet inte hur slö jag är på att fixa allt så ni ska vara tysta!

image56

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0