tapetsering i högsta grad

jag steg upp ur sängen väldigt tidigt för att vara söndag, jag tror klockan var vid halv tio. det var endast pga att pappa hade sagt att jag skulle gå upp tidigt så att vi kunde börja så fort som möjligt, annars skulle jag självklart legat kvar ett bra tag till. tapetseringen tog längre tid än vad jag trodde. men huvudsaken var väll att jag blev nöjd vilket jag nu blev. men det rummet har vart två rum från början så det är liksom två dörrar så jag ska måla ena dörren grå eftersom vi har färg kvar men det gör jag nog imorgon efter plugget. sen ska jag försöka få mamma att vi åker till ikea på onsdag så att jag kan shoppa lite grejz, sen att hon hyr en matttvätt på tisdag eller något. jag vill ha rummet till helgen! hoppas jag får det, annars vet jag inte vad jag gör, orkar liksom inte vänta längre. nu sitter jag iallafall här och väntar på middag, ska väll försöka plugga lite, duscha, gå ut med fanny och spackla lite i rummet. sen måste jag lägga mig i tid så att jag går upp i tid imorgon, skola klockan åtta vettni.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0