söndags trött

dålig på att blogga får man vara ibland, men det är så att jag har varit med mimi både i fredags och igår. igår vaknade jag och hade fett ont i huvudet, tänkte att jag skulle vara hemma och ta't allmänt lugnt, men sen allt eftersom att tiden gick så blev huvudet bättre, kanske för att jag tog två alvedon men.. jag och mimi bestämde för att hitta på något, först gick vi ut med fanny en sväng sen lämnade vi henne och gick ut bara vi två, sen kom tess ut en stund och sen gick tess hem igen och jag och mimi gick hem till mimi. jag lekte med lilly medans mimi satt vid msn på datan, hon var så söt. hon satt i mitt knä och helt plötsligt bet hon mig i kinden, snacka om att man blev chockad. sen drog hon mig i håret och börja asgarva, ungen är ju stark också! men men ibland får man tåla saker man inte vill, typ. jag gick hem vid halv tolv, kom hem och satte mig framför datorn tills klockan blev ungefär två, sen gick jag och la mig i sängen och underhöll mig med mobilen (MISSUPPFATTA INTE TACK, haha) jag vaknade vid tio vilket var jävligt surt, kommer säkert bli as trött senare idag, kollade klart på "fjorton suger" sen så gick jag upp och åt lite å nu funderar jag på att duscha vilket jag nog ska. sen får vi se vad som händer för jennie idag, i hope it's something fun.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0