sometimes i need a break

jag har tråkigt, det är botten att bara sitta hemme och tråka + att vara halvt sjuk.
jag vill ut och kunna lattja, träffa vänner och allt, även på vardagar.
det sägs många gånger att man fortfarande bara är ett barn, visst kanske jag/vi fortfarande är det, men vi måste ändå kunna ta vara på det. jag har många gånger tänkt, hur skulle det se ut om var och en bestämde helt själva? tänk att få vara ute hur länge man ville, kunna åka vart som helst utan att någon sa nej. det skulle faktiskt kännas ganska skumt men ändå så bra. att bara kunna ta sitt pick&pack och dra iväg.

jag hatar att helgen bara innehåller fredags kvällen, lördagen och söndagen. det liksom bara rinner iväg. bara genom att blinka så är det måndag igen.
det är så tråkigt. man hinner inte alls allt man vill hinna under helgen, man får väll vara glad över att det ens finns helger. jag vill iallafall att helgen ska vara längre, så att man kan hinna mera och ha mer skoj, det är sånt jag behöver nu känner jag. avkoppling i högsta grad.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0