slö start på veckan

nu är det måndag igen, jag sitter på den vanliga platsen i skolan. imorse kom jag upp försent och det fick jag såklart böta, tio minuter försening till so lektionen. igår var det en riktig slapp dag, jag kan vara ärlig och säga att jag slöade nästan hela dagen och gjorde inte alls någon nytta. vi åt pizza till middag, ja ni läste rätt. jag åt pizza. jag bestämde mig även att åka iväg och spela träningsmatchen mot sköndal, vilket jag kanske aldrig skulle gjort? det är en fråga jag gärna skulle vilja ha svar på. ifall jag inte skulle åkt dit utan suttit hemma och pluggat lite istället så skulle det aldrig blivit som det blev. iallafall för dom som inte vet så fick jag utvisning (somvanligt) och värsta utskällningen av min tränare. hur kul är det på en skala? när jag kom hem så kollade jag på någon beck som gick på tv sen duschade jag och gick och la mig, somnade allt för sent vilket inte var något bra. ikväll drajjar jag på träningen även fast jag inte alls känner för det men jag gör det iallafall för att det känns som att jag verkligen måste det. har ju inte varit på någon träning efter jul plus att jag inte vill förlora all kondis. vet inte när nästa blogginlägg skrivs, men det blir väll förr eller senare. morsningkorsning.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0