skolan

shit vad trött man kan vara då, jag tvingar verkligen ögonen att vara öppna. det är fett jobbigt men så blir det om man lägger sig lite senare än vanligt och måste upp vid sju. men jag var ju somsagt barnvakt igår vilket var jätte kul, haha, vi sjöng singstar, spelade spel, lekte kurragömma och burken och spelade in filmer å lite till. kul hade vi iallafall. juste jag hjälpte emma med läxan också, hon skulle stava ord som jag sa för dom ska typ ha förhör på det idag. jag blev hemskjutsad vid tio tiden och när jag kom hem ställde jag mig i duschen på engång och duschade innan jag la mig för att sova, tänkte att det skulle vara bäst så så att jag slapp gå upp vid sex halv sju för att duscha, tur var då det för det skulle jag aldrig orkat. aja får väll överleva denna cp dag med massa tröttis i kroppen. slutar fyra, gaah, gympa sista lektionen, gaah, twiintwo är sjuk, gaah, träning på nationella prov i svenskan, gaah, lång no lektion efter lunch, gaah. nu har jag klagat lite, visst lät det jobbigt? efter skolan drar jag nog till kista en snabbis, måste ha en ansiktsmask. sen om jag orkar kollar jag nog runt lite, haha. längtar tills att tapeterna kommer så att vi kan tapetsera och göra klart rummet snart, vill ju börja "bo" där nu. okej, nu orkar jag inte skriva mera. have fun!

jl

skriv något sött här
Postat av: Sophia N

Vet precis hur du känner! GAAH!
Lyssna på låten "sometimes we all have bad days" så kanske du blir på bättre humör!

2008-01-11 @ 18:52:10
URL: http://sosecret.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0