shopping galen

jag har just kommit fram till att jag har suget "shopping" i kroppen. jag har kommit på saker jag vill ha, och det blir bara mer och mer för var dag som går. det var faktiskt ett tag sen jag shoppade lite nytt till garderoben. bara jag hade pengar till att köpa det.

- nya leggins
- nya skor
- ny väska
- massa t-shirts (långa som korta)
- jeans
- tjocktröja
- hårfärg
- någon slags täckkräm
- nya benvärmare

- nya underkläder (bh & trosor)
- en vårjacka nu till våren


möljigtvis någon som har lite pengar att skänka mig? ska snacka med mamma sen ska jag snacka med farmor också. sen får vi se om jag får som jag vill. nu ska jag iallafall ut med hunden och sen ska jag byta om och så fort pappa kommer åker vi nog till träningen.
 have fun and live your life!

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0