oh my god

jag fick inte sova tills jag själv vaknade trottsallt. det stog en hund och skällde som fan på övervåningen vid tio tiden, snacka om att jag blev sur på henne. jag var tvungen att gå upp, få henne tyst och sedan.. ja jag vet inte. nu sitter jag iallefall här, trött och lite halvt sur. ska nog snart duscha hade jag tänkt och sedan försöka lite med svenskan, annars gör jag den i helgen eftersom jag inte har så mycket inplanerat. måste fixa ihop lite frulle också så att jag inte är tom i magen för då, om jag känner mig själv rätt, kommer jag nog gå och klaga att jag är hungrig när vi är på ikea. sen vid ett tiden får jag väll börja gå. jag ska ju inte till dagiset där mamma jobbar utan ett annat en kvart bort ungefär (dom sammarbetar med varann) och jag orkar inte förklara varför hon jobbar där nu och inte där hon egentligen jobbar, blablabla. jag hoppas på att hitta lite fin fint på ikea, sen bloggar jag nog ikväll så får ni resultat.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0