måndag, sista dagen på lovet

nu är det måndag och det menas med att det är tisdag OCH skola imorgon, ser både fram emot det men ändå inte, kul att träffa folket igen men inte att börja plugga igen. den här terminen blir det somsagt skärpning, mer läxarbete och mindre data. eller asså läxor/skola ska gå före allt nu, även innebandy. så idag vet jag inte om jag kommer gå på årets första träning eftersom jag har en svenska uppgift att göra klart och så har jag även fett ont i huvet. jag vaknade halv ett idag, var rätt skönt att få sova ut, gick upp och åt lite och nu sitter jag här.
igår var jag iallafall hemma hos mimi på kvällen, det var trevligt. mimis mamma klippte och färgade mimis hår så nur är mimi svarthårig igen, fint blev det. medans mimi klippte sig satt jag, maria och lilly i soffan och kollade på tv, och lilly hade min mobil (för dom som inte vet är lilly två i augusti) och sen tryckte jag upp kameran för att hon skulle se sig själv, sen typ tog hon ett kort och älskade ljudet som låter när man tar kortet, så tror jag fick närmare femtio bilder som lilly tagit, dom flesta ser man henne med ett stort leende men inte alla, ibland ser man taket och ibland typ henne fast jätte suddigt. sen fick jag närmare tio filmer med hennes skratt på också. det var faktiskt roligt, haha. sen vid elva tiden gick jag hem, gick och la mig vid halv två, somna vid tre. nu vet ni det, hejdå.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0