livet går upp och ner, men vad kan man göra åt det?

idag när jag vakna blev jag typ överlycklig, tänker inte säga varför men jag hade faktiskt en anledning, en stor en också, till att bli överlycklig. ni kanske tror att det var för att det var vitt ute, men där har ni fel. det gjorde mig mindre lyckligare typ. jag skulle ju ut och det var tidigt morgon, blåste och snöa gjorde det så jag var inte alls glad, jag frös jätte mycket och ville helst av allt bara gå hem igen och lägga mig i sängen och somna om. men så härligt fick jag inte ha det. när jag kom fram och in i det varma låg lukas i soffan under en filt och kollade på tv, snacka om att jag blev avensjuk. när vi vart ensamma hemma så skedde inte något oväntat, dagen såg ungefär ut som gårdagen. jag var lika trött idag och jag hade asont lite överallt. när jag satt och kollade på tv råkade jag (tror jag iaf) slumra in, sen när jag öppnade ögonen igen så var killarna borta, men jag hörde snabbt att dom satt och spela tvspel. jag gick in till dom och låtsades som ingenting. sen när dagen var slut, äntligen tänkte då jag, gick jag hem i den höga snön även idag rikare. när jag kom hem hällde jag upp pucko i ett stort glas och tog några salladsblad och satte mig och spelade ett spel på internet som jag blivit beroende av, avslutade det inte förens jag kom till bossen som jag inte klarade av, haha. men ska ta tag i den imorgon hade jag tänkt. mer vad jag ska göra imorgon är; troligtvis plugga lite på svenska skiten, åka till ikea med mamma, köpa ett nytt hundkoppel, och såklart dom vanliga sysslorna. nu kollar jag på tv och har allmänt tråkig. har sån lust att bara klaga på någon, för jag har verkligen saker att klaga på. men jag har ingen att klaga med, tråkigt nog, så jag sitter här för mig själv i mörkret och klagar och det får jag nöja mig med. jag tänker inte skriva ut klagandet här för engångs skull men det beror på en viss grejzimojz. så ni får förbli nyfikna om ni ens var det!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0