life is what you make it

jag börjar detta inlägg med att jag mår mycket bättre nu, om jag mår såhär imorgon bitti blir det att dra till skolan och leka eftersom vi har frilufsdag (vilket egentligen suger) men men nu ska jag inte börja klaga här inte.

jag skulle vara vid mammas jobb klockan tre var det bestämt för eftersom jag mådde bättre skulle jag följa med henne till rusta, och sen vid fem skulle vi hem till min bror johan och hämta tv bänken jag skulle få. när klockan var ungefär fyra och vi var så gott som klara på rusta beslöt sig jag och mamma för att åka till kom-köpcentrum för att gå in på jysk och köpa en grejz till sängen. men såklart, när man väl är där så finns det inte den storleken man ska ha, alla andra storlekar finns men inte just 120x200, tala om att man blir halvt sne då? sen fanns inte heller annat vi skulle ha man ba jippie.. vi inhandlade iaf en tidig julklapp till pappsen. sen gick vi in på pris exra och köpte färdigmat, tagaliatelle i krämig ost- och skinksås med smak av basilika och vitlök. eftersom pappa inte skulle komma hem och äta så fick jag ju lov att fixa något litet som bara var att värma i micron. sen så gick vi även in på en affär där det finns kläder och skor osv eftersom vi hade tid över. sen åkte vi till johan som bor i närheten men han hade såklart inte kommit hem från jobbet, mamma gick en sväng med fanny och jag satt kvar i bilen och radera massa skit från mobilen. jag och min bror är mitt uppe i typ en "hata-varandra-period" vilket känns rätt så jobbigt, på besöket idag fick jag mycket skäll över hur jag betedde mig både från johan och mamma. vilket dom inte fattar är att jag bara beter mig så mot johan för att han är beter sig konstigt emot mig. men dom har fått för sig att jag är så mot alla och borde skärpa mig för om jag fortsätter så kommer det inte bli bra i framtiden har dom konstaterat. så ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att ändra på mig mot johan, vi är liksom syskon och man älskar inte alltid sina syskon, eller jo innerst inne gör man ju det men man visar det inte alltid lika mycket. och det är bara fyra år emellan oss så det är inte alltid så lätt även fast man inte vill att det ska vara så, så bara blir det så. iaf så åkte vi hem efter ett rätt så snabbt besök, med mig hem fick jag även filmen 'nattbuss 807' eftersom jocke inte har sätt den så jag ska ta hit honom så ska vi kolla på den någondag. när jag kom hem satte jag in pastan i micron och vet ni? den var jätte god! sen har jag blekt håret, och tråkigt nog så blir jag aldrig nöjd eftersom det aldrig liksom jämnar ut sig, det är fortfarande mörkt på vissa ställen, det vill jag ha bort! men nu orkar jag inte skriva mera för jag ska kolla på tv nu, harre bäst mina älskade läsare.

jl


skriv något sött här
Postat av: Erica

Tips om en bra blond blekning är den på H&M!
Och det med din bror, kan lösa sig med åldern

2008-02-01 @ 01:40:10

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0