jag önskar det var lördag förevigt

jag gick upp vid tio, gjorde mig lite frukost och hoppades på att jag och pappa skulle tapetsera. men blev det så? nej. istället ska jag nu snart på match, vi spelar mot kista. det känns inte så bra att starta säsongen med att spela match men men det går väll det med. igår efter skolan var jag iallafall med jocke, vi var hemma hos honom. åt hos honom gjorde jag också, mysigt värre var det! kom hem lite sent och det fick man ju skit för men det är bättre nu. juste, vi var ju på hinu templet med skolan igår på so lektionen och ja det var en sjuk gubbe där som hållde på och larva sig eller ja.. han var typ 60 år och visade oss när han stog på huvudet och massa. men nu ska jag ta och byta om lite och så, 1 timme var tills tränaren kommer och hämtar mig. wish me good luck. hörs en annan gång, ciao!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0