iskallt och snö, inte min grej

kom hem för en stund sen, tog bussen från min älskling 20.07. vi gick mest runt, hade allmänt trevligt, hamnade inne på stinsen för att värma oss innan vi beslöt oss för att dra oss mot edsberg för att hamna på busshållsplatsen. jag kom på en ny "lek" men den var inte alls rolig när vi hade kört den några gånger för det visade sig att han vann hela tiden och jag förlorade. så jag fuskade, hittade på nya regler hela tiden. men såklart, dålig som jag är, förlorade jag iallafall. så jag bestämde att vi skulle sluta leka den där "dumma leken".
men skolan gick iallafall segt framåt, lektion efter lektion blev avklarad. men inget blev bättre när det väl blev lunch. äcklig korvgryta stog det på matsedeln och jippi tänkte jag. det blev en mandarin i magen och inget mer, så no;n var seg, vi hållde på med el. man skulle koppla massa skit osv vilket jag tycker är as tråkigt, men det gick faktiskt bra för mig och pontus. sen på språket pluggade jag so och insåg att jag behöver verkligen läsa på tills provet på fredag. men nu ska jag nog ta mig en dusch, lägga mig i sängen OCH läsa so. börjar 08.55 imorgon så behöver inte stessa upp vid sju om jag duschar nu, så tjingtjong har inte tid att slösa mer tid här nu inte. + att jag måste måla naglarna idag, nu har jag väntat med det flera dagar, kan inte skippa det idag igen.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0