i will allways love you

jag ligger i sängen, vaknade imorse med världens huvudvärk, kändes som jag hade feber och det känns som det fortfarande men jag tror inte jag har det. men jag kände att det var bäst att stanna hemma och vila. igår efter skolan åkte jag och träffade älsklingen vi gick omkring lite och sen träffade vi hans kompisar okan och robban. dom skulle åka och repa så vi gick hem till jocke och hämtade hans bas sen tog dom bussen mot danderyds sjukhus och jag fick vänta på min buss själv i typ tjugo minuter eftersom jag skulle åt andra hållet. men guse ringde och undrade om vi kunde göra något eftersom censie skulle på träningen i min skola. så när jag var vid edsbacka hoppade bästisen på bussen och vi åkte hem till mig och hade allmänt trevligt. sen när klockan var ungefär kvart över nio gick vi bort till skolan och mötte censie sedan väntade jag med dom vid bussen och sedan gick jag och hunden hem, när jag kom hem duschade jag och skrev lite på min engelska uppsats som jag även hade tänkt ta tag i nu. men först ska jag nog gå ner och försöka få något i magen.
 hoppas jag kryar på mig så snart som möjligt.


my din komentar på inlägget 'dessa val, dessa stora problem'. tyvärr kan jag inte svara på det nu. det visar sig förr eller senare.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0