i don´t think you know everything, nightmare

bloggtime igen. känner så nedrans mycket för att ändra om min blogg, men det är ju inget jag har finesser för så det kan bli lite svårt. men jag ska försöka ändra text stil iallafall för jag har tröttnat på tahoma. ska strax bege mig ut med hunden min, sen när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, eller kanske bada. låter lockande men vi får se. sen ska jag måla om mina naglar igen för det behövs. sen måste jag verkligen ladda min ipod och lägga in all ny musik, batterierna är så gott som slut på den och jag kommer inte dö utan den men just nu känns det som det.

min längtan efter rummet är obeskrivlig, jag kan inte sluta tänka på att det snart är klart. men ändå känns det som evigheter dit. ni har tur som inte bor i denna villa jag bor i, för allt jag säger är typ tjat om mitt rum. god, kan det inte bara bli klart på en blinkning. aja man har inte alltid den turen man vill ha. 

JOACHIM - 12/1-2008.
en bra start på året säger jag bara.
lycklig över det är vad jag är.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0