hate is a big word

nu sitter man i skolan datasal och har so lektion. det är inte så lätt att koncentrera sig kan jag ju säga, allt man gör är allt det man inte ska göra. vi har vikarie och hon har rätt bra koll på oss men just nu är hon inte här och då passar ju såklart alla på och göra annat. vi ska gemföra hinduismen och buddismen, jag och mimi har bestämt att vi gör arbetet tillsammans så att det blir lättare. efter skolan åker jag och träffar jocke sen så ska han repa då far jag hem och pluggar engelska typ, skippar träningen eftersom jag har mina anledningar. men nu kanske jag ska sätta igång och göra lite iallafall? några rader kan jag allt skriva.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0