första inlägget 2008

1 januari 2008, tänk vad tiden går snabbt. iår blir man 16, man får börja övningsköra å massa. jag gillar inte att tiden bara rinner iväg, det känns liksom som att man inte hinner mer allt man vill göra. men det är ju något man får leva med. nu är iaf år tjugohundrasju historia, det har skett mycket bra och dåligt under årets lopp och det är mycket jag lagt på minnet. men jag tror inte jag kallar -07 det bästa året hitills ialllefall.

menmen, på tal om annat. igår/inatt var det nyår och somsagt firade jag det med guse&censie hemma hos dom. man kan kortfatta våran kväll/natt med att vi levde på singstar, det var ruggigt skoj och trevligt. men såklart gick vi ut strax innan klockan slog tolv och smällade smällare och fyverkerier. sen när vi efter många timmar kom i säng skulle vi kolla på "the omen" men vi hann inte långt på filmen förens vi beslutade att stänga av den och sova istället.

när vi vaknade så började vi med att kolla klart "the omen" och sen åt vi frukost typ. sen haha, levde vi på singstar IGEN. sen åkte jag hem med kvart över fem bussen, väl hemma gick jag ut med fanny och sen hoppade jag i duschen och sen har jag suttit här hela kvällen. skulle kollat film men det segade så dom är inte nerladdade ännu. snart ska jag gå och lägga mig eftersom det gäller att ställa klockan tidigt imorgon för att vara hemma hos max&lucas imorgon bitti vid åtta. jag ska nämligen tjäna lite pengar genom att vara barnvakt onsdag torsdag. känns jävligt skönt för jag har räknat ut att jag kommer tjäna jätte mycket, och det gör mig glad för då kan jag köpa en soffa och då blir mamma glad också så slipper hon lägga pengar på allt jag vill ha, haha.

juste en sak till; snällt
säger inte vad jag menar
med det för det har ni
inte med att göra så


men nu orkar jag inte blogga mer, nu har jag iaf skrivit lite så att ni vet vad som har hänt liksom. god fortsättning, och hoppas 2008 blir som ni tänkt. jag ska iaf försöka få det till ett bra år!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0