första dagen på veckan

nu är det måndag igen, jag sitter i skolan och har rast men min engelska börjar snart. igår var det segt, vaknade vid tio pga att pappa ringde på dörren för han hade varit ute med fanny (orkar inte förklara varför han gjorde det) jag gick upp och hade ont i huvudet för att jag inte hade fått tillräckligt med sömn. jag bestämde med frida att dra till kista vid tolv och det gjorde vi, det var kul att träffa henne igen, har seriöst saknat henne! sen när jag kom hem segade jag och kände mig allmänt tråkig. jag orkade mig iallafall upp imorse och hann till skolan i tid, har haft so och svenska och snart engelska somsagt. slutar tjugo över tre och då drar jag och träffar sötjocke. i helgen ska vi tapetsera, vilket jag väntat på länge men nu känner jag ingen lust att göra det men det ska göras så det är bara tvinga sig till att göra det tillsammans med pappa. nu vet ni lite mer, orkar inte skriva mera så ni får nöjja er med detta.

jl

skriv något sött här
Postat av: Maria

Jag undrar om det finns någon som skulle vilja teckan en tatuering åt mig? Vill ha en ängel/älva men vet ingen som skulle kunna teckna den åt mig, Så tänkte höra om det finns någon. Hör jätte gärna av er i så fall.

2008-01-14 @ 10:52:00
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0