du är det finaste jag vet

klockan bara tickar. nu har mamma kommit hem och jag har såklart visat henne mina framsteg i rummet. det verkar som att det blir ikea på onsdag, jippi. jag har snart fått i mig 1 liter citron saft, kan aldrig få nog av den godsaken. jimmy är här och han har lovat mig att hjälpa mig med en grej som jag behöver hjälp med. hjärnan har inte kommit ihåg en sak som egentligen den var tvungen att komma ihåg. så jimmy ska väcka liv i minnet igen typ. sen måste jag duscha och egentligen måla naglarna och egentligen plugga, shit vad saker jag har att göra bara jag tänker efter, fuck. klockan är halv tio också, ännu mer fuck. nu gäller det att röra på ärslet, tjingtjong!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0