dessa stora val, dessa stora problem


det finns val man måste ta i livet, val man kanske inte ens vill ta? men det måste göras även fast det är svårt. men jag vet iallafall att jag har bestämt mig, det kanske visar sig att jag gjorde fel förr eller senare. men jag tror inte det. jag kommer nog sakna det en del men samtidigt kommer jag nog inte göra det, jag kommer ha tid till så mycket annat, slippa all denna stress och oro. men när tårarna rinner och hatet finns inom sig så tror jag det är ett bevis på att det är bäst att lämna det bakom sig och ta nya tag.

 livet går vidare, förhoppningsvis.

jl


skriv något sött här
Postat av: Anonym

du ska väl inte sluta på innebandyn? :O :(

2008-01-29 @ 10:35:16
URL: http://myb.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0