barnvakt&kistagalleria

det blev tidig morgon, vilket jag inte var van med. det var seriöst skit jobbigt att gå upp, ville så gärna ligga kvar och sova men nejnej. jag kom fram i tid, hann tom äta frukost. väl på plats hände inte så mycket, det spelades tv spel, kollades film och spelades data typ, jag höll på att somna hela tiden. men när mamman kom hem gick jag hem med pengar i fickan, glad och nöjd. jag kom hem och vände för hade bestämt för att gå till kista och unna mig något. det blev ett par jeans, en t-shirt, en tjock tröja och en datamus. och sen på vägen hem kom jag på mina nyårslöften, tror jag kom upp till fyra stycken, jag håller tummarna för mig själv att jag klarar dom! nu ska jag snart duscha och gå ut med hunden, sen ska jag se om jag kanske kan kolla film senare, imorgon är det bara att gå upp tidigt igen för att tjäna mer pengar, superduper eller nått.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0