21 januari, SJUK

jag kan ju börja detta inlägg med att skriva Grattis Robin. sen vet jag även en till som fyller år men han tänker jag inte gratta för han är inte värd ett grattis från mig.
imorse när jag vaknade hade jag ingen alls lust att gå till plugget för jag hade huvudvärk, eller ja migrän. ont gjorde det iallafall så jag gick in till mamma och sa att jag stannade hemma sen gick jag och la mig igen. när jag vaknade nästa gång så hämtade jag upp datorn i sängen och la mig och började kolla på ett öga rött men sen orkade jag inte kolla på den mer så jag satte på andra avenyn. det är bara så jävla bäst. när jag piggnat till lite gick jag upp till rummet och spacklade lite så att jag kunde måla senare vilket jag gjorde. när pappa kom hem så åkte vi och åt på mc donalds sen när jag kom hem gick jag ut med hunden. sen målade jag en till gång så att det inte skulle vara ojämt, eller ja ni fattar. sen så satte jag även fast lite lister, damnsög och lite sådant. snart är det klart och jag längtar verkligen till första natten i det nya rummet. missuppfatta inte det nej. haha.
eftersom jag var sjuk idag så missade jag även träningen jag hade tänkt att gå på, men ja.. sådant händer, men nästa träning ska jag nog vistas på om det inte sker något så att jag missar den, men det hoppas jag inte för jag måste verkligen börja träna igen känner jag.
imorgon blir det "back to school" igen sen efter skolan beger jag mig nog och träffar min pojke. men nu orkar jag inte skriva mera, ni har iallafall fått lite ny uppfattning om vad som händer och sker hos mig. ciao.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0