utsliten och dann

nu ligger jag här i min säng en lördagskväll, frida åkte hem för någon timma sen och sen dess har jag hunnit kolla på hata göteborg.. igen.. igår kom somsagt frida hem till mig, vi gick först till kista och handlade oss lite godis och dricka till kvällen. när vi kom hem igen pratade vi igenom oss kvällen samtidigt som en film stog på, levande ljus gjorde allting extra mysigt. vi hoppade till sängs inte alls för sent och jag tror vi även somnade in snabbt.
kvart i nio ringer mobilen, asså inte ringer, vi hade ställt alarm för att vi skulle upp. jippi eller inte. vi låg kvar och segade trettiominuter innan vi gick upp och det blev full fart på oss. sen när klockan blev strax efter tio släpade vi oss bort till stationen och hoppade på tåget som gick trettiotvå över som tog oss till sollentuna där vi skulle till hallen och kolla på matchen, töjnan - duvbo (f91) efter matchen kom det jag väntat på, det som hade gjort mig så mega nervös. jag skulle säga till min tränare att jag skulle sluta med innebandyn. det blev ett långt och allvarligt snack men nu är det iallafall avklarat. jag och frida gick hem eftersom hennes remsa var slut. när vi kom hem tog vi oss lite att äta sen segade vi lite innan vi orkade oss ut med hunden. sen har vi typ segat hela dagen. vi gick ut i snöstromen, lovar det var värsta snöstormen och usch vad hemskt det var, vi gick iallafall till pizzerian och åt hawaii. sen så ja kom vi hem igen och frida åkte tillslut. nu har jag proppat i mig två alvedon och huvudvärken har sjunkit en hel del som tur är, funderar på att kanske sova snart? sen imorgon ska jag nog träffa min jocke, men iallafall så orkar jag inte skriva mera här nu. seeyah

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0