tolfte januari tvåtusenåtta

det var den elfte januari vi träffades för första gången , jag minns det så väl. vi gick runt och pratade och efter ett tag höll vi om varandra. känslan i kroppen när jag var med dig var underbar. jag var otroligt glad och även kär. sen när vi skulle skiljas var det jobbigt , jag ville inte sätta mig på bussen och åka iväg , bort från dig. hela kvällen höll vi kontakten och bestämde att vi skulle ses även nästa dag. lika glad var jag då , då gick vi även längre på två olika sätt. känslan fanns kvar hos mig , den ville inte lämna mig , den fick inte heller lämna mig. jag var så lycklig och jag vantrivdes med att vara med dig. det blev du och jag och fan vad glad jag är att det blev det. nu vill jag aldrig läma dig , jag vill att det ska vara du och jag i evighet och jag hoppas att jag får som jag vill. med dig är jag lycklig älskling , du får mig att må bra och känna glädjen. du är för bra för att vara sann , tack för att du finns. jag älskar dig.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0